Att switcha eller inte switcha det är frågan

Jag har switchat ett par gånger, för er som inte känner igen uttrycket betyder det alltså att man byter från att vara t.ex undergiven till att bli dominant, man kan bestämma det innan eller så kan det bli under lekens gång.
Det finns de som är undergivna en person men som i sin tur har undergivna.
Sen finns de ju dom som är dominanta men som vill bli undergivna för en kväll eller med en viss partner, möjligheterna är oändliga och endast fantasin sätter ju gränser som det så fint brukar heta.

Men tillbaks till lilla mig nu då, jag är alltså naturligt undergiven och nej det betyder som sagt inte att jag låter vem som helst hunsa mig eller bestämma över mig men under rätt omständigheter med rätt person så ger jag gladeligen  den gåvan till min man och master.

Men jag har även en dominant sida, som jag kan plocka fram när det behövs, jag älskar att lära en uppstudsig slav hans plats :-).
Den här sidan kom dock inte fram hos mig så ofta, kanske främst för att ska jag ha ett förhållande med en man är det nästan ett måste att han är sexuellt dominant men ger man sig in i leken med mig så ska man veta vad man vill ha och hur man ska bära sig åt för att få det, annars är risken stor att han vaknar med en svidande rygg, uttöjd anal och en undran hur det här gick till ;-).

Jag älskar kampen mer än målet tror jag, i alla fall när jag är dominant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0