Bestraffning dag 5

Bestraffning dag 5
Dag 5 bestraffning var riktigt jobbig, inte för smärtans skull utan mer för underkastelsen skull.
Jag försöker att göra det som förväntas men ibland blir det för mycket, har ni varit med om det?
När man försöker och försöker men till slut brister det och ja det är vid såna tillfällen man måste lita på sin man och master.

Dagen i sig hade varit bra, allt flöt på, vi åt en mysig middag, hade jättetrevligt och jag hade faktist börjat tycka det var ok att be om straffet på kvällarna, ska sanningen fram så ville jag gärna att det skulle bli kväll och jag skulle bli straffad :-).
Efter disken gick jag som vanligt in och bad att få mitt straff av J.
Han bad mig ställa mig på alla 4 på vårt vardagsrumsbord, sen tog han fram en ganska tjock bambukäpp, drog upp min t-shirt så jag stod med blottad bak.
-Idag kommer du få räkna, du tackar efter varje rapp och som vanligt, glömmer du bort dig, börjar vi om.
-Ja master.
Rappen kom i en mycket snabbare följd än de gjort de tidigare dagarna, så jag fick snabbt fullt upp med att räkna, tacka, stå still och inte göra honom förargad.
Helt plötsligt var det över, kvar stod jag på bordet med en grymt svidande bak, (över 200 rapp på 5 dagar har den effekten ;-)) och funderade på vad hans nästa steg var.
Bestraffningen idag hade bara varat i max 10 min allt som allt och jag misstänkte att J inte skulle låta mig komma undan så billigt.

Efter ett tag hörde jag J:s röst från ena sovrummet
-Ta av dig de resterande kläderna.
Det var inte läge att fråga varför, jag kom allt för väl ihåg gårdagens bestraffning så jag gjorde som han sa, vek ihop dem i en hög och ställde mig sen på bordet igen och väntade på nästa order.
När han kom in i vardagsrummet såg jag att han var nöjd med mig, han kom fram, smekte mig över håret, berömmde mig för att jag varit så duktig och tagit mig igenom halva straffet.
Han satte på mig ett nithalsband, som är gjort för hundar, tror jag i alla fall, därav min reaktion.
Jag vill inte bli behandlad som ett djur med halsband och koppel, mycket finner jag mig i men där kändes det som en gräns.
Jag tog av mig halsbandet och sa att jag inte ville ha det och gav honom det.
Han log lite mot mig, satte på mig det igen och frågade vems vilja som skulle ha den avgörande lotten.
Jag valde att inte svara, utan tog bara av mig halsbandet och slängde det iväg det ut i hallen.
-Gå och hämta halsbandet och sätt på dig det, nu!
-Nej!

Jag märkte hur arg han började bli på mig, men jag ville inte ge mig, jag såg inte på honom utan stirrade ner i bordet, men han tog tag i min haka och tvingade upp mitt ansikte.
Helt plötsligt släppte han mig, hämtade en filt och la den i ett hörne av vardagsrummet.
Sen lyfte han bort mig till filten, gav mig t-shirten och sa åt mig att sätta på mig den.
-Du sitter på filten tills du ber mig om lov att hämta halsbandet, sen ska du be mig att sätta på dig det!
Du lämnar inte filten innan dess, behöver du gå på toa frågar du.
Ser jag dig utanför filten börjar vi om helt med straffet, då är det 400 nya rapp som gäller, förstått?
-Ja master.

Jag var nöjd med upplägget, var helt säker på att jag skulle vinna.
Jag är extremt envis och det ska mycket till innan jag viker min vilja.
Givetvis ville jag inte reta J i onödan, så jag höll mig noggrant på filten.
Jag ville bara visa honom vem jag är och även om det är han som håller i piskan så är jag den som är van att få bestämma, smisk i all ära men nu var det verkligen en kamp vem som skulle bestämma i vårt förhållande och vems vilja som väger tyngst.....

Ja vad ska man säga, timmarna gick, J såg på tv, satt vid datorn, läste och skulle slutligen lägga sig.
Han hade inte tagit nån notis av mig på hela kvällen.
Men innan han skulle lägga sig var jag tvungen att få gå på toa, jag ville inte väcka honom mitt i natten p.g.a det.
-Master?
-Ja?
-Får jag gå på toa, jag behöver kissa, master.
-Nej.

Med stigande fasa trodde jag att jag skulle få sitta kissnödig tills jag gav mig och började protestera: du kan inte göra så, det är fusk, du kan ju inte tvinga mig att ge mig genom att inte låta mig gå på toa???
Då vinner du inte ändå, då tvingar du fram en underkastelse....
-Jag har aldrig sagt att du inte ska få kissa, här har du en skål, du kissar här inne, framför mig i skålen.

Argt tog jag skålen från dig, satte mig och kissade i den samtidigt som jag stirrade upp på dig.
-Se, du kan ju vara lugn, duktig flicka, log du när jag gav dig skålen.
-Vad säger man?
-Tack master, för att jag fick kissa.....

Hörde du ironin så låtsades du inte om den i alla fall, du ställde undan skålen, kom in med en kudde och täcke, pussade mig god natt och sa: vi syns imorgon min lilla envisa slyna, sov gott.

Det var ingen bekväm natt men som sagt jag var fast besluten att inte ge mig och tänkte härda ut.
Morgonen efter var det tyvärr röd dag så vi hade ledigt både från jobb och skola, vilket gjorde att jag satt kvar på min filt.
Du lät mig hållas, gav mig lite frukost och hämtade skålen så jag fick kissa.
Timmarna gick och jag började få ont i baken av golvet, var uttråkad och nu började det kännas som en bra ide att ge sig.
J tog fortfarande ingen notis om mig såvida jag inte bad om att få gå på toa.
På kvällen var det dags för min bestraffning och jag trodde att jag skulle få komma upp från golvet en liten stund, så när J ätit frågade jag om han ville ge mig mitt straff.
-Vi skjuter på det tills du kan uppföra dig som en ordentlig slyna.
Nu hade jag suttit på golvet i över ett dygn.
Jag vände mig om på filten och försökte somna...

Tja, vi kan konstatera att jag satt på filten i 2  1/2 dygn innan jag gav mig.
Det låter inte mycket men tro mig, sitta på en filt så länge är påfrestande.

Nåväl jag fick ge mig, precis som J räknat med.
-Master?
-Ja?
-Får jag hämta halsbandet?
-Ja

När jag hämtat det bad jag J sätta på mig det, han sa åt mig att ta av mig alla kläder först, jag vek ihop dem igen, lät honom sätta på mig halsbandet och den här gången lät jag det sitta.
-Du är min duktiga flicka, jag älskar dig. Men nu vet du vem som har sista ordet i det här förhållandet, inte sant?
Jag kunde bara nicka, för jag visste att det han sa var sant, det var J som bestämde, inte genom våld,misshandel eller förtryck utan helt enkelt för att han var han, jag ville verkligen lyda honom.
Han hade fått på mig halsbandet utan att försöka piska på mig det, det hade varit för lätt, likaså hade han gett mig alternativ och låtit mig få den tid som jag behövde.
Även om jag blev satt på en filt, kunde jag ju äta,gå på toa och sova där.
Det tog längre tid men det byggde ett förtroende som gjorde att jag helt kunde lita på min master och det var det han ville uppnå och lyckades :-).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0