Bestraffning dag 6

Bestraffning dag 6
Som straff för mitt beteende under dag 5 fick jag bära halsbandet varje dag hemma tills J ansåg att jag lärt mig att lyda....
Inget kul straff men jag gjorde ju givetvis som han sa.
Att åka ner på filten igen var inget jag ville vara med om så nu bestod min dagliga hemmaklädsel av ett nit/läderhalsband med tillhörande koppel, kjol och tröja eller t-shirt...
Tack och lov använde han inte kopplet så mycket, han lät det mest ligga framme på bordet så att jag kunde se det.
Men det räckte för att jag skulle hålla mig i skinnet :-).

Dag 6 på min bestraffning var lite annorlunda jämfört med de andra dagarna, redan på morgonen gjorde J klart för mig att han förväntade sig att jag skulle vara naken från det att jag kom hem till vi gick och la oss på kvällen, visserligen skulle han göra maten av praktiska skäl, men utöver det skulle jag sköta mina sysslor i lägenheten.
Just den här dagen tyckte J att jag skulle göra en storstädning av lägenheten så när jag kom hem var det bara att sätta igång.
Kläderna åkte av, och jag började städa.
Sovrummen var lättast, där visste jag att det inte fanns nån insyn, men köket och i vardagsrummet fanns det desto mer.
J satt i soffan och betraktade mig när jag gick runt i lägenheten och dammsög och dammade överallt.
När jag skulle börja skura så visade han mig skurborsten och sa att det var dags för en knäskurning så det blev ordentligt rent.
Det tar tid att knäskura en lägenhet och jag är glad att det inte ingår i den dagliga städningen, då hade jag inte gjort annat än städat....
Lägg dessutom till att du är naken, din pojkvän sitter i soffan och ser på och fönsterna ger full insyn till dem som vill.....
Det var fler än en gång som jag undrade vad jag höll på med under den dagen :-).
När lägenheten var städad och J var nöjd fick jag sätta mig och äta.
Jag minns inte så mycket om vad vi pratade om under middagen, jag ville bara få mitt straff och krypa ner under en filt med J i soffan.
Men tyvärr tyckte inte J som mig, han lät mig diska men sen när jag var på väg in i vardagsrummet för att be om mitt straff lät han mig stå mitt på vardagsrumsgolvet i en kvart och titta ner i golvet innan han lät mig komma fram soffan där det skulle äga rum.

Nu hade min bak fått vila i 2 dagar så jag trodde inte att det skulle bli så farligt.
Men efter att jag lagt mig över J:s knä och han smiskat mig på baken som uppvärmning (japp, hans ord, inte mina) började jag snabbt ändra åsikt.
Jag förstod inte riktigt vad han ville att jag skulle göra, han bad mig inte räkna eller tacka eller nånting, utan han smiskade mina skinkor tills det brände och dom var illröda.
När J var nöjd sa han åt mig att lägga mig över armstödet och sen fick jag min förklaring.
-Idag kommer vi använda en väldigt smal rotting, det kommer göra ont men jag förväntar mig att du står still och tar ditt straff som en duktig slyna.
Du behöver inte räkna, däremot ska du som vanligt tacka mig när du fått alla dina rapp.
Står du inte still börjar vi om.
-Ja master.
Jag undrade varför han hade smiskat mig innan själva straffet, varför han berättade att det skulle göra ont och varför jag inte skulle behöva räkna, men längre kom jag inte i mina tankar innan han lät första rappet komma rätt över mina skinkor.
Smärtan som kom var brännande, vass och gjorde rent ut sagt asont.
Jag skrek rakt ut och flög upp från soffan.
-Lägg dig ner igen, vi börjar om, ligger du inte still får jag boja dig.
Jag la mig försiktigt ner igen, bad honom att byta spö eller ge mig ett annat straff, han svarade inte, utan gav mig två hårda snabba rapp över skinkorna igen.
Jag kunde inte hjälpa det, jag skrek igen och flög upp.
Men den här gången var J beredd, så han kopplade mig snabbt och drog med mig till sovrummet.
Efter att ha satt fast kopplet i sänggaveln, bojat mina händer och fötter så jag inte kunde röra mig, så la han ett par kuddar under mig så min bak kom upp i önskad position.
Nu började jag bli riktigt rädd, tårarna kom och jag bad honom sluta.
Han började smeka mig över håret, nu visste han att jag inte kom nånstans så nu kunde han förklara för mig.
-Du kommer få 40 rapp med rottingen, jag vet att det kommer göra ont, men du kommer klara det.
Det blir ditt straff för att du tog av halsbandet, slängde iväg det och trotsade mig.
Nu grät jag och snyftade.
-Men filten då? Det var väl ett straff?
-Nej filten valde du själv, du hade kunnat komma upp från den mycket snabbare om du hade gett dig.
-Filten var och är en passiv lösning för att du ska kunna sitta och fundera på ditt uppförande, den fyller sitt syfte men för att du  trotsat mig behövs ett annat straff, jag vill inte att du gör om det igen och det krävs ett smärtsamt straff för att du ska förstå det.
Förstår du lilla dockan?
Jag nickade men tyckte inte alls det behövdes, jag förstod ändå, fast det argumentet skulle inte bita på dig så jag lugnade ner mig och hoppades det skulle gå fort.
-Du har dina stoppord, du vet vilka de är?
-Ja
-Då börjar jag om.

J började smiska mig igen, den här gången visste jag vad som väntade så jag började spänna mig långt innan smisket var avklarat.
-Slappna av, gumman.
Konstigt nog slappnade jag, i alla fall länge nog att få första rappet, sen var det svårt att slappna av.
Jag klarade alla 40 rappen precis som J sa att jag skulle göra, jag grät och skrek men jag använde inga stoppord.
Han lät mig ligga kvar en stund efteråt innan han lossade mina bojor och koppel.
Sen gav han mig ett täcke och bar mig till soffan.
Jag fick både massage och mys resten av kvällen men det är en annan historia.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0