Ett minne

Det här utspelade sig alldeles i början när jag blivit invigd i bdsm:ens underbara värld.
Min dåvarande kk och jag hade suttit och kollat på film men efter ett tag börjat mysa istället.
Vi satt i soffan, jag sög lite, allt var nytt och spännande.
Efter en stund ställde han mig på knä mot soffryggen och började inspektera mina bakre regioner, väldigt upphetsande men lite farligt, han hade nämligen en inneboende som visserligen inte var hemma men som kunde komma hem när som helst.
Men efter ett tag glömde jag allt och var så kåt att jag bad honom sätta på mig, han var inte sen att lyda ;-).
Men när vi stod där som bäst kom givetvis hans inneboende in, lite av en kalldusch men vi fann oss snabbt, klädde på oss och gick ut till en närliggande park.
Där fortsatte vi ungefär där vi blivit avbrutna, jag började suga honom igen när han satt på en parkbänk, helt nytt för mig men grymt upphetsande.
Annars är jag inte så förtjust i utomhussex, gillar inte alls tanken att kunna bli påkommen.
Vi var ute i säkert två timmar, jag fick lära mig en hel del nya ställningar på gott och ont :-), fick lite smisk mest för sakens skull. Detta var ju trots allt första gången vi hade sex och han ville testa lite gränser och se hur långt vi kunde gå :-).
Men helt plötsligt fick jag för mig att busa lite, han hade nämligen bestämt att jag skulle ta honom i munnen, suga och svälja.
Rent spontant så hade jag ju kunnat gjort det, men nu var jag som sagt på bushumör och ville se hur dominant han faktist var, det är ju lätt att vara dominant om den undergivna är lydig....
Precis innan det skulle gå för honom slutade jag helt sonika att suga, tittade upp och log.
Han blev hyfsat förvånad, men eftersom vi varit vänner länge så känner han mig.
Han ryckte på axlarna, bad mig ta byxorna och lägga mig ner.
Ja det var ju inga problem, visst var jag lite besviken, hade förväntat mig lite mer kamp än så, men man kan ju inte få allt konstaterade jag.
När han började slicka mig, blev jag misstänksam, ok att det inte blev nån kamp men att han skulle tacka mig genom att slicka mig, det stämde inte...
Men nån minut senare sket jag högaktningsfullt i den biten, han visste precis hur han skulle göra med fingrar och mun och det dröjde inte länge innan jag höll på att komma.
Då slutade han helt plötsligt, jag blir frustrerad men säger inget.
När han drar upp mig, säger han åt mig att börja gå hemåt, jag frågar efter byxorna men han säger bara till mig att gå.
Jag gör som han säger, tror att han bara vill leka lite innan vi kommer ner på vägen.
Men väl därnere fortsätter han bara att gå, jag blir ståendes lite vid några buskar innan jag snabbt springer ifatt honom.
Kan jag få byxorna nu, det är inte kul längre. Snälla?
Han fortsatte bara att gå och sa inget.
När jag försökte nappa åt mig byxorna med våld, fick jag en örfil över kinden och sen en knuff framåt så jag skulle börja gå igen.
Förvånad fortsatte jag att gå hem till mig, han följde ju givetvis med.
Det var ju inte långt, men tillräckligt för att mitt bushumör skulle rinna av mig.
Så när vi kom hem var jag ganska spak, han satte sig i soffan och jag började suga igen.
Den här gången kom han i min mun och jag svalde, precis som han ville.
Det var början på ett bdsmförhållande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0