Hoppas ni gillade min nya novell

Ligger hemma och är sjuk, inte kul alls. Fast man har ju all tid i världen att skriva noveller så det är det jag roar mig med, förutom att sova och se på film då.
Ja hundarna ska ju ut emellanåt också men dom nöjer sig med korta promenader när matte är sjuk.
Fast dom får ju ett grisöra så lite mutning kanske det är ;-).
Men alla sätt som funkar är bra.

Jag funderar på det här med bdsm, att vara ärlig mot J var inga problem, vi har känt varandra så länge så han visste väl på ett ungefär vad jag gillar och ja bevisligen tycker han ju om samma sak och det är ju bra.
Men nu när vi bestämt oss för att bryta, då blir ju nästa problem att hitta en kille med samma sexintresse som mig.
Inte nog med att jag ska hitta en kille som jag kan falla för, han kan inte vara allergisk eller hundrädd, han ska helst funka med mina vänner ( ja ni veta alla standardgrejor man bockar av ;-)) dessutom ska han gärna vara sexuellt dominant och till och med där har jag krav.
Det finns dominanta män som vill piska sin undergivna till lydnad, sadistiska dominanta eller folk som är inne på bdsm av fel orsak men för mig handlar det om så mycket mer än det, det är samspelet, tryggheten, tilliten, vänskapen men framför allt lyhördheten hos den dominanta som jag söker.
Det är ett samspel, med regler, för utan regler blir det ren misshandel och dessutom kan det bli allvarliga skador men det är svårt att hitta nån som passar just mig och självlart måste ju jag vara rätt för honom.

Men det får ta den tid det tar, när man väl träffar rätt så är det värt all väntan.

Men helt ärligt, det finns vissa svårigheter att träffa ny kille och på ett snyggt sätt haspla ur sig, du kanske vill smiska mig lite?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0