Hurra, ligger på plats 211 på bloggtoppen

Ja det var faktist jättekul att se :-)
Jag försöker hitta lite nya piskor och har surfat runt, hittade visserligen några men inga som jag verkligen fastnade för.
Men när jag ändå kollade runt så hamnade jag bland rosa blingbling bdsm leksaker....
Missförstå mig rätt, jag älskar rosa och tycker det passar nästan jämt men seriöst rosa fluffhandbojor???
Vad ska man göra med dem liksom??
En kille som skulle försöka boja mig med rosa fluffhandbojor skulle nog bara mötas av ett asgarv.
Så vad har man dem till?
Även om jag skulle switcha (kommer en mer ingående beskrivning om det senare idag) och bli dominant för en kväll skulle det bli helt fel med rosa fluff, blir jag madame så inte fan har jag nåt rosa på mig, då är det svart läderkorsett, höga stövlar och en piska som gäller för att tukta mina små slavar....
Men jag hittade faktist nåt som var rosa som ändå kunde funka, om inte annat så för inredningens skull :-P.



Visst var dom snygga?
Inget man bojor små uppstudsiga slavar med men som sagt snygga att se på i alla fall ;-).

Den här är också väldigt söt att se på men användningsområdet är väl hyfsat begränsat


Men en sån här skulle jag inte tacka nej till ;-)


Så vacker....
och ja det är small, man får börja så nätt.

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0