Knullad på Ikea

Så var jag här, inne på en av Ikeas toaletter, jag såg på mig själv genom spegeln, betraktade mitt bruna hår som gick ner över ryggen, det enda jag hade på mig var en korsett, trosor  och höga strumpor. Trosorna var öppna och jag hade speciellt fått order om att ha såna på mig. Jag rös till både av kyla och spänning, nu skulle vi träffas, efter veckor av intensivt smsande, mejlande och ringande skulle jag äntligen få träffa honom. Jag visste inte hur han såg ut eller hans namn, jag skulle bara kalla honom Master och jag var slynan, hans slyna.... Jag vet att vi bor i samma stad, men inget mer.
När vi bestämde att vi skulle träffas förklarade han reglerna. Jag skulle komma till Ikea  kl 14 på tisdagen, veckan därpå, gå till den toalett vi bestämt, byta om till ordentliga kläder (tack och lov fick jag ha vanliga kläder på mig dit) sätta på mig ögonbindel och vänta.
När han knackade tre gånger på dörren skulle jag öppna, iförd mina kläder och ögonbindel och släppa in honom.
Nåja nu stod jag här, klockan var nån minut i två, jag borstade till håret en extra gång, satte på lite mer läppstift, gick fram till dörren, kände så att det var ordentligt låst, för säkert tionde gången nu, tog på mig ögonbindeln och väntade på signalen.
Jag var fruktansvärt rädd,nyfiken,kåt och allt på en gång. Jag ville fly och aldrig se tillbaka, jag ville stanna och bli påsatt, jag ville veta vad som skulle hända, nånstans anade jag att detta var början på mitt nya liv, så jag stannade och väntade...
Till slut hörde jag knackningarna, tre gånger, med skakande händer öppnade jag dörren litegrann och jag hörde hur en man kom in.
-Hej min lilla slyna, vad vacker du är.
Jag vände mig mot ljudet och log lite försiktigt,
-Tack master.
Hans händer smekte mina bröst.
Först då verkade det som min kropp till fullo förstod vad som skulle hända, jag började sava, jag tryckte mina bröst mot hans händer, stönade högt och särade på benen.
-Jag visste att du var ett litet kåtdjur när jag började prata med dig.
Är du redo för min inspektion, är du renrakad?
Jag hörde på din röst hur du log när du sa det och jag svarade snabbt att jag var det och att jag hoppades få godkänt, för jag ville ha masters kuk i mig.
-Nåja min kuk är nåt man förtjänar, har du gjort det än tycker du?
-Nej master, vad kan jag göra för att förtjäna att få bli knullad av dig master?
-Först ska du klara min inspektion, sära på benen.
Jag gjorde självklart som du ville och snart hade jag dina fingrar längs min skåra, du var noggrann och kände överallt och jag kunde bara stå still och njuta....

Just då var jag beredd att göra vad som helst, kåtheten hade tagit över helt och jag såg upp mot min master och hoppades att han skulle befria mig med sin kuk.
Jag kände ett tryck mot huvudet och jag gick genast ner på knä framför honom, tog hans stora kuk i munnen, började suga men helt plötsligt tryckte du in den helt i min mun, jag fick nästan panik, kunde inte andas men du höll mig i ett så hårt tag att jag inte kom loss, plötsligt drog du dig ur min mun, jag fick några sekunders paus och sen lät du kuken åka in i munnen igen.
Du munknullade mig och jag som aldrig gillat att suga kuk förut älskade vad du gjorde med mig.
Att bli så utnyttjad och maktlös var berusande, jag bad dig knulla mig, sa att jag ville ha din kuk i mig.
Du gjorde mig till viljes, du sa åt mig att ställa mig upp och hålla i toaletten.
Du behövde inte säga åt mig två gånger, snabbt flög jag upp,ställde mig vid toaletten, böjde mig framåt, särade på mina ben och bad dig knulla mig igen.
Du smekte min bak, smiskade lite lätt på den, smekte min fitta och kunde konstatera att jag var våt, så med en stöt tryckte du in din kuk och jag glömde vart jag var och ett högt stön undslapp mina läppar.
När du började knulla mig kunde jag inte hålla mig längre utan kom i en orgasm som jag aldrig gjort förut, men du höll kvar mig, fortsatte knulla tills du kom i mig.
Sen sa du åt mig att låsa efter dig när du gick.
Fortfarande med ögonbindeln på frågade jag om vi skulle träffas igen
Dörren slog igen och jag låste den snabbt.
Sen tog jag av min ögonbindel, såg in i spegeln igen, men den här gången var det ingen osäker tjej som såg tillbaka, nu var det en stolt och säker kvinna som fått en master i sitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0