Ny dag, nya möjligheter :-)

Ska strax gå ut med mina hundar, men ligger och drar på det in i det längsta.
Har inte sovit så mycket inatt, vinterkräksjukan har hållit mig vaken.
Och när jag väl lyckades somna, drömde jag riktigt mysko drömmar, så då vaknade jag av det istället :-(.

Men man ska väl ha såna dagar/nätter också antar jag, annars kan man ju inte jämföra sina bra dagar/nätter med nåt, eller hur?

Satt och pratade träning och gym och personliga tränare med en kompis igår, jag hade hysteriskt kul, vi kom fram till att ha en sexig, hård tränare som piskar runt en på gymmet var varje flickas (eller våra) våta dröm.
Typ, ta med handuk, vattenflaska och egen piska....
Var inte rädd för att använda den på mig, jag behöver det :-D.

Piskad i form får en helt ny innebörd, men vilken härlig motivation.....

Nej hundarna börjar bli sura på mig här, så jag får väl masa mig upp.
Hoppas ni alla får en underbar dag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0