Sista dagen på 2010

Dags att börja summera året, vad ska man säga, så här i efterhand har det varit ett intressant år, jag har verkligen börjat utveckla mina kinky sidor mer, fått nya jobb som jag trivs med, nya vänner och massor av nya erfarenheter :-).
Sen har det varit ett bitvis jobbigt år också, med närstående som dött, vänner som gått bort, slutat mit gamla jobb (som visserligen visade sig bli en jackpott, men just då var det tufft) och en hel del andra saker som hänt.

Fast på det stora hela har det helt klart varit ett bra år :-).
Satt och surfade runt på några forum igår och hamnade på en tråd där man skulle beskriva det mest förnedrande man varit med om i sexväg, vi kan konstatera att jag är en amatör jämfört med de andra som skrivit där :-D, det var verkligen helt sjuka grejor, men frågan är ju om man tänder på nåt som ur "normala" folks ögon är väldigt förnedrande, men man själv gillar det, kan det räknas som förnedrande då?
Klurig fråga....

Nej nu är det dags att koka en kopp te, gosa ner sig i soffan, sätta på lite soft musik och börja författa :-).
Har kommit på en del minnen som jag tror kommer göra sig bland mina dagboksanteckningar ;-)

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0