Sista inlägget 2010

Hoppas ni alla har kul där ute, att ni har ett bra avslut på 2010 och en ännu bättre på 2011.
Här hemma har folk börjat smälla raketer och hanen är livrädd, tack och lov för lugnande medicin till honom.
Det är lika bra att droga ner honom så han får sova sig igenom den här natten :-(.
Så vad har ni för nyårslöften?
Ska ni bli smala, rika, snygga, snälla och rökfria :-P?
Själv ska jag bli mer självisk, säga nej till jobbiga människor, rensa bort allt negativt och satsa på det positiva.
Det tror jag kommer gynna mig i min utveckling :-).
Förväntningarna på det här året är höga, jag hoppas få fast anställning, vilket inte ligger allt för långt bort i framtiden :-), självklart hoppas jag på bra placeringar för mig och tiken när tävlingssäsongen drar igång, att det ska bli ett spännande år rikt på både upplevelser och nya bekantskaper och erfarenheter och att jag ska utvecklas på ett positivt sätt.
Sen vill jag ju så småningom hitta drömprinsen med piskan i handen också :-).
Men som sagt allt tar tid och livet är ju det som händer medans vi planerar för det så nu är det dags att sluta planera och börja leva :-).
Väl mött i 2011.
Massa nyårskramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0