Sov gott bröder och systrar....

Tusan vad kreativ jag blir när jag är sjuk, kanske ska bli det lite oftare?
Nu börjar i alla fall mina minnen över de första dagarnas bestraffning bli färdiga och nedskrivna, så håll ut ;-).
Det har varit mycket straff, bestraffningar osv nu eller så känns det bara som det för att jag skrivit om det så mycket just nu....
Hursomhelst, även om smisk och pisk är trevligt och en viktig del i min relation så gjorde vi ju faktist annat också. Ska försöka skriva om det också, dels för att få till en balans men även för att jag är ju så mycket mer än bara pisk ;-).
Jag är ju som vem som helst, har upp och nedgångar i livet överlag, bilen vägrar starta på morgonen, hundarna ryker ihop, jag festar med mina vänner, läser, skriver, ser på film, umgås med min familj m.m.m.m.
Det är kul att sitta på stan och fantisera om vad folk gillar att göra, både i sängen men utanför eller på jobbet, vad tror du att din chef gillar för sex :-D?
Kanske bli bunden, eller trampad på av en kvinna med höga skor, kanske gillar han wet eller att klä sig i blöja modell xxl, livet blir så mycket roligare med såna funderingar.
Fast jag är glad att vi har våra välpolerade yttren att falla tillbaka på för vem skulle till exempel tro att jag älsj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0