Tillbaka igen

Som ni säkert märkt har jag varit borta ett tag nu, förhållandet med J har tyvärr runnit ur sanden och det har varit mycket kring flytt, nytt jobb (flera jobb) m.m.
Förhoppningsvis kommer jag kunna fortsätta att hålla er intresserade av mina historier och fantasier trots att jag i nuläget inte har en master.... suck...

Nåja man kan ju inte hänga upp allt på en kille, livet går ju trots allt vidare ändå, men det som har varit jobbigast i brytningen är helt klart sexet.
Helt ärligt, jag går runt och är småkåt hela tiden.... visst en ganska trevlig känsla så sätt men jag vill ha kuk på ren svenska, dildos i all ära, duschmunstycke, ja you name it, allt funkar ju ett tag men det bästa är ju helt klart en riktig kuk att få smeka,slicka och suga på för att sen bli påsatt...
mums säger jag bara.

Föresten måste jag tacka och niga för alla snälla kommentarer jag fått, såg dem först idag och blev jätteglad.
Stor kram till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0