Vilken man

Sitter och ser på Crocodile Dundee, grrr vilken man :-P.
Ja tack.
Sen funderar jag på om jag ska kanske beställa några ridspön i varierande format...
Jag har ju blivit singel nu så jag skulle behöva ha lite roliga leksaker, man vet ju aldrig när man träffar drömprinsen och framförallt hur många leksaker drömprinsen kan ha :-).
Dessutom kan det vara bra att ha några egna, ifall man får för sig att switcha.
Har faktist skrivit klart 1 novell och ett minne, nackdelen med att sitta och skriva så är att man blir så kåt....
Undrar om det är normalt eller om jag är överkåt?
Men tillbaks till ridpiskorna, har hittat ett dressyrspö som är drygt en meter långt, tunt och svart, kostar bara 50 kr :-).
Sen hittade jag några andra i varierande längd och tjocklek, ett kort och ganska tjockt hoppspö med en ordentlig flärp och det kostade bara 30 kr.
Vi får se om det blir en nyårspresent till mig själv :-).
Usch nu ska jag ge gammelmannen lite lugnande, han är så grymt skotträdd så jag måste doga ner honom.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0