Första passet

Nu sitter jag och väntar på att det ska ringa.
Ska bara jobba 2 timmar idag, gick upp alldeles för sent, men en av mina hundar höll mig vaken hela natten, dessutom flög hanarna ihop i natt.
Har fått lite kommentarer om att min kille utnyttjar mig m.m. Inget kunde vara mer fel, vi är två vuxna som kommit överens om hur vi vill leva, båda mår bra av det och det är inget vi vill ändra på.
Det passar oss, därmed inte sagt att det skulle funka för alla...

För mig är en riktig man en som dyrkar din kropp, tar hand om dig och er familj och får er att må bra.
Självklart gäller det för oss kvinnor att ta hand om våra män också på bästa sätt :-).
Nej nu känner jag att jag flyger iväg, jag skriver mer sen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Tord

Riktigt bra blogg. Välskrivet och underhållande läsning. Fortsätt så.

2010-10-10 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0