Imorgon

Det går bra nu :-)
Milt sagt, fått mejlet jag väntat på och ska köra igång som telefonhora imorgon, passar på när J är på sin kurs.
Spännande, men måste på nåt vis få J att lätta lite på orgasmförbudet, jag vet hur jag är och pratar jag snusk så kommer jag bli riktigt kåt.
Dessutom kommer i alla fall en av mina dildos ligga inom räckhåll för lite sköna ljudeffekter.
Hmmm, snacka om att det kan bli jobb med problem.
I början tänkte jag bara på hur skönt och kul det ska bli, men nu undrar jag om jag kanske tagit mig vatten över huvudet.
Både vad gäller att prata med kunderna (fast jag hoppas det ska flyta på, det gjorde det förr) mendå hade jag inget orgasmförbud.
Nåja vi får väl se vad som händer.
Men redan nu är jag förväntansfull och kåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0