Ny leksak, modell xxl

Har suttit och skickat lite trevliga sms och mms med J, tur han har ett hyfsat fritt jobb :-).
Kvällens order (efter att jag kåtat upp honom ordentligt, med väldigt detaljerade sms om hur jag ska suga honom när han kommer hem, hur jag vill runka honom, be honom ta mig hårt, leka framför honom med mina leksaker osv )
var att jag skulle beställa en ny dildo, den fick inte vara mindre än 25 cm lång och minst 15 cm grov...
Ja inga problem, inte att hitta nån i alla fall, problemet är väl snarare att kunna få in den i min fitta, men nånting säger mig att den kommer in till slut, J brukar inte ta ett nej och han vet hur han ska göra för att kåta upp mig.
Det är skönt att bli fylld till bredden av en härlig, stor, hård kuk och J tycker om när jag ligger på sängen framför honom, smeker mig, leker och använder en dildo, sen när jag är så kåt att jag tigger om att han ska ta mig då brukar han vilja se hur jag tar emot modell xl.
Men nåt så här stort har jag aldrig varit i närheten av att kunna ta, men med mtcket glidmedel och en hjälpande hand så ska det nog gå bra.
Kanske har J planerat in en tredje part också ;-P?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0