Ömhet, kärlek och smärta som jag vill ha det

Tänk att bli piskad av dig tills jag gråter
Tänk att bli slickad av dig tills jag svimmar
Tänk att få komma på din order
Tänk att få finnas för din njutning

Låt mig få ta emot när din piska smeker min hud så den svider
Låt mig få glömma allt och bara njuta
Låt mig få lyda dina order
Snälla låt mig få finnas för din skull

Jag är din, låt mig få vara det
Jag gav mig till dig när vi träffades
Det finns ingen annan för mig
Och när jag ser dig le emot mig vet jag att det inte finns nån annan för dig

Jag älskar känslan av bojor mot min hud
Jag älskar den vassa piskan
Jag älskar när du binder mig
Jag älskar hur du fängslar mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackert o talande ;-)

2010-10-21 @ 18:32:32
Postat av: Selma

Vackert. Älskar din blogg.

2010-12-02 @ 18:11:32
URL: http://dammsugardrama.blogg.se/
Postat av: Sexuella tankar

Mycket bra sagt :D

2010-12-18 @ 11:43:19
URL: http://sexuellatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0