Fredagsöl med granntjejen

J är på jobbet och jag har fått tillstånd att gå ut med en kompis och ta en öl :-).
Myyyysss, vi har haft jättetrevligt, pratat om allt från bebisar (hon är nybliven mamma) till bdsm sex (såklart, när jag är med, vad hade ni förväntat er ;-)).
Efter att vi gått igenom de sedvanliga fraserna var jag tvungen att dela med mig om mitt tjejsex igår, hon blev givetvis supernyfiken och undrade hur det var, vad vi gjorde, hur vi gjorde och om jag vill ha det igen.
Ska jag vara helt ärlig så ja, det kan jag faktist, trodde aldrig jag skulle säga det men absolut, det vill jag.
Å andra sidan trodde jag inte att jag skulle be min pojkvän binda mig och smiska mig heller, så gränserna flyttas fram hela tiden.
Ha en mysig fredagskväll allihopa.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0