Analplugg....

Jag har haft en plugg i baken i 2 arbetsdagar nu....
Inget kul alls, men tydligen nödvändigt.
Igår efter jobbet så dog bilen dessutom, så jag fick studsa in på en målerifirma och be om hjälp, jättekul, usch jag skämdes som en hund.
Nåja killarna kom ut, hjälpte mig och fick igång bilen.
Tänk om dom hade vetat vad jag hade i baken ;-).
Nåja, idag var det tårta på jobbet, testa att sitta med dina kollegor och chefer med en plugg, nej jag visste inte om att vi skulle samlas allihopa idag, fick reda på det imorse....
Det var svårt att sitta still, dessutom fick jag sätta mig i en speciell vinkel så det inte gjorde ont, kort sagt mina kollegor tittade lite konstigt på mig.
Men nu är jag hemma i tryggheten och här kan jag äntligen slappna av ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lillis

Varför skulle det vara nödvändigt? Är det bara det el är det "nån" =) som tycker så?



Bara lilla nyfikna jag



Lillis

2011-02-07 @ 16:59:31
Postat av: Asynja

Haha, nja nödvändig och nödvändig, fråga du mig så är svaret nej, frågar du J så är svaret ja, så ja det är "någon" som tycker så ;-)

2011-02-08 @ 10:10:06
Postat av: Lina

Hmm varför tycker denna J det? Läter ju en aning underligt måste jag säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0