Avsugning på jobbet för J....

Nu börjar veckan gå åt rätt håll igen :-D.
Ikväll är det piloxing och solning som gäller.
Fast det är lite tråkigt ändå, jag och J springer om varandra hela tiden, jag jobbar dag och han natt, så sexlivet är därefter.
Vi är hemma 3 timmar per dygn tillsammans, varav 2 är mellan kl 3-5 på morgonen....
Men tack vare tekniken och mobiler får vi livet att flyta ganska bra i alla fall.
Jag tror sms och mms är underskattade i förhållande, man behöver ju inte skicka rena sexsms eller mms om man tycker det är jobbigt men några beskrivande sms om sina kollegor eller sina tankar när man är på jobbet eller vad man vill göra med sin partner när man kommer hem osv.
Men hur som haver, ikväll ska jag överraska J på jobbet tänkte jag, jag vet hur mycket han gillar att bli avsugen på jobbet ( ja han jobbar mest själv) och vad gör man inte för sin älskade pojkvän och master ;-).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0