Generad....

Haha, idag satt jag och vän och diskuterade, jag hade behövt gå in i ett omklädningsrum för killar som jobbar i verkstad idag på jobbet och självklart var det killar där, i duschen....
Jag blir fruktansvärt generad, röd i ansiktet och gör klart det jag ska göra och försvinner snabbt därifrån.
Min väninna tycker det är fruktansvärt komiskt att jag kan blogga om sex, suga av min pojkvän i ett garage, jag har piskor,bojor och dildos hemma, strippstång i vardagsrummet, jag jobbar som telefonvärdinna men träffar jag halvnakna killar i ett omklädningsrum blir jag väldigt blyg och generad :-).
Kan i och för sig se det roliga i det hela men ändå....
Helgen kommer gå i jobbandets tecken för mig, visserligen hemifrån men då blir det istället att man inte kan lämna lägenheten, fast å andra sidan kan man mysa ner sig i soffan med några bra filmer, lite te och min snuskiga fantasi ;-).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0