God morgon :-)

Helg, hurra, ska inte göra nåt vettigt alls den här helgen, det enda som är inplanerat är ett födelsedagskalas :-).
Och för er som undrar, nej jag slipper pluggen ;-).
Nästa helg ska jag jobba hela helgen med telesexet, så får passa på och njuta av ledigheten den här helgen...
I och för sig sitter man hemma, men man kan ju inte helt slappna av heller, man får ju alltid vara redo ifall nån trevlig person vill prata med lilla mig :-D.
Måste få gnälla lite också, ja jag vet att det är ett i-landsproblem, men seriöst hur irriterande är det inte, när man köper hem lite godis, lite nya tesorter, mjölk och planerar in en myskväll, bara jag och hundarna och dumburken.
I morse när jag vaknade var allt borta och en mycket nöjd J ligger och sover med min godispåse jämte sig.....
Grrrr, sjukt irriterande, så jag får göra ett nytt försök ikväll :-).
Så av det här har jag lärt mig:
1. se alltid tid att köpa hem godiset samma dag du ska äta det
2. om du inte vill äta det samma dag, göm det på ett lurigt ställe
3. eller ge upp, köp en liten fejkpåse och göm den stora påsen ;-).....

kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad kul att du börjat skriva lite igen. Jag hittade din blogg i början på januari och är mycket förtjust!



En fråga bara, är du och J tillsammans igen? Om inte, vem är det som ordinerar diverse pluggar? :) Kanske lite för personligt men jag blir så nyfiken.

2011-02-05 @ 12:52:53
Postat av: Asynja

Hej

Ja vi är ihop igen ;-), så det är han som ordnar med pluggarna :-D.

2011-02-05 @ 17:57:59
Postat av: Asynja

Får man fråga hur du hittade hit?

Är kul att veta :-)

2011-02-05 @ 17:58:47
Postat av: Eva

Om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte exakt. Jag har ganska nyligen börjat inse att det är inom D/s jag hör hemma och jag har de senaste månaderna börjat leta aktivt på nätet efter likasinnade. Jag tror att det kan ha varit någon länk från flashback, känns det bekant?

2011-02-06 @ 05:29:07
Postat av: Asynja

Ja men det kan absolut stämma.

Vad kul att få höra av en annan tjej som också fastnat i bdsm:ens mörka värld ;-)

2011-02-06 @ 11:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0