Mmmmm, torsdag, te och svensk maffia

Ja kvällen är spikad för mig, det är levande ljus och mysstämmning på hög nivå.
J jobbar natt inatt med så det är bara jag och hundarna hemma, ganska bra för då får jag se på tv ifred ;-).
Dagen har varit bra, men gårkvällen var bättre....
Som sagt, jag åkte iväg till J:s jobb och ville överraska honom, tog lite kort och skickade till honom under eftermiddagen/kvällen plus lite sms ;-).
Jag tog på mig mjukisbyxor, (lätta att få av) och en tröja, sen åkte jag iväg.
Jag mötte upp honom i ett garage (han jobbar utomhus) och jag började kyssa honom.
Vi stod så ett tag, tills han tog tag i mitt huvud och fick ner mig på knä framför honom.
Jag knäppte upp hans byxor, tog fram hans kuk och började suga....
Jag är egentligen inte så mycket för utomhus sex men mitt i natten i garage funkar helt ok.
Ja jag är lite fegis, vill inte bli påkommen, så vi får hoppas att dom inte har kameror i garaget ;-)....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0