Söndag och mysdag.

Hoppas ni alla har haft en underbar helg, själv var jag faktist ute och tog några öl med några väninnor igår.
J var ute med sina vänner och ja kvällen blev väldigt lyckad.
Personligen hade jag gärna sett av vi körde med nåt mysigt förspel, när vi ändå var på krogen.
Ja självklart har vi inte bdsm-sex i sin grövsta form när vi båda är påverkade, men man kan ju ändå börja lite lätt med förspel på kvällen :-).
Jag hade ju inga trosor på mig, men det är vardagsmat nu, så jag hade gärna sett en liten analplugg eller kanske en liten dildo att ha i mig medans vi var ute....
Men, men, det var inte det J planerade så det var ju bara att gilla läget.
Jag kom hem någon timme tidigare än J, så jag passade på att göra mig extra fin innan han kom hem, jag har äntligen börjat få upp solbrännan lite grann, så jag är ( i mitt tycke i alla fall) härligt solbränd,i duschen passade jag på att gå över musen och raka mig, smörjde in mig med krämen som J tycker luktar så gott och bädda helt rent i sängen.
Tyvärr han jag somna innan han kom hem, men han väckte mig snabbt.
Först fick jag lägga mig med särade ben, framför honom, smeka mig själv, leka med en dildo.
Han satt bara tyst och såg på.
De första gångerna jag skulle onanera framför honom tyckte jag det var fruktansvärt genant och jag skämdes.
Men J har lärt mig att njuta, att visa upp mig för honom och nu älskar jag det.
Jag fick komma när jag ville och precis innan det gick för mig tog han tag i dildon och började knulla mig med den.
Sen välte han över mig på alla 4 och tog mig snabbt bakifrån :-).
Har jag tur så blir det lite dagen efter sex när han vaknar ;-).
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0