Sur och grinig :-(

Usch idag är ingen bra dag, är helt obstinat och befinner mig på en 5-årings nivå ungefär....
Är hemma på lunchen, ville bara komma bort från jobbet en stund och vara ifred, men när jag kom hem så hade J vaknat.
Trodde han skulle sova längre idag i och med att han jobbar natt.
Men nu sitter jag inne i köket och skriver, vill inte ens prata med honom ju, och då är det verkligen illa.
Dagen började med att jag försov mig, sen har jag fått en massa klagomål och ja, vi kan komma fram till att jag känner mig missförstådd och allmänt ur form.
Ska ju träna ikväll med min systeryster så jag får hoppas jag kommer må bättre sen.
Fast alla har vi ju såna här dagar, eller?
Jag ser att J börjar bli lite irriterad på mig, han gillar absolut inte när jag är på det här humöret, kanske för att jag då ska hålla på att ifrågasätta, vägra lyssna och inte är speciellt trevlig i allmänhet....
Nåja nu ska jag rusa tillbaka till jobbet.
Hoppas ni andra har en bättre dag än mig ialla fall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0