Tisdag...

Dagen har potential, den kan i vilket fall inte bli värre än igår....
usch vilken mardrömsdag, nåja nu är den förbi och den ska hamna i glömskans korridor.
Egentligen har jag inget att klaga på, har ju jobb 2 till och med ;-), vilket jag är väldigt tacksam för, det är ju trots allt ingen självklarhet, lägenhet,pojkvän,hundar osv...
Men ibland blir ju livet bara så tråkigt, visst ett i-landsproblem men ändå.
Jag hade gärna velat kunna visa den här bloggen för vänner och släkt men av naturliga skäl tror jag inte det skulle vara helt genomtänkt.
Det är en tråkig bit i bdsm-världen, det blir lite av ett dubbelliv, jag har några vänner som vet om och som läser bloggen och det är jättekul men i övrigt är det nog inte så många som vet om min sexuella läggning.
Inte i den "vanliga" världen i alla fall, är nog inte helt redo för det steget än.
Mest är det nog för att det är så svårt att förklara vad det är som drar mig och tänder mig i det, man "ska" ju inte gilla sånt...
Man är pervers osv.
Ja, jag är pervers, i alla fall om man jämför med folk som kör på i sitt slicka,suga,bakifrån sex kl 17 på fredagar, men vad ska jag göra åt det?
Jag njuter ju av det och som jag sagt förut, eftersom man har sånna extrema (ibland) lekar så lär man känna varandra på ett helt annat sätt än i vaniljförhållande.
Eller vad tror ni?
Är jag helt ute och cyklar?
Men om jag av en händelse diskuterar just bdsm med folk som inte vet vad jag gillar och som uttrycker sin förfäran om dessa människor,sadister,självplågare och allt vad vi nu är ;-) så försöker jag bara tänka på nåt som jag själv har svårt att förstå tjusningen med och vips så blir jag hyfsat mer tolerant, eller ja så tolerant jag kan bli ;-).
Sen är det jättekul att diskutera med folk som har andra åsikter än vad man själv har tycker jag, det blir alltid så annorlunda infallsvinklar oavsett om det gäller sex, politik eller mcdonalds ;-).

Kram

Kommentarer
Postat av: läsare

nyss hitttad din blogg, en kväll när jag inte hade nåt annat för mig än sitta vid datorn. Förstår att det måste kännas som ett dubbeliv, inte alla sku väl kunna förstå sig på kanske.. är själv singel, och har aldrig levt i något sådant förhållande utan mest vanlig sex på fredag kl 17 :D men gillar att läsa och se vad andra tycker o tänker, o nyss skaffat mig en KK som gillar lite mer annorlunda saker så får väl se vad som händer i framtiden!

2011-02-09 @ 10:27:33
Postat av: Asynja

Välkommen över på den mörka sidan, vi har kakor ;-).

Nej men seriöst, vad kul med din kk, hoppas ni kommer ha många trevliga stunder.

Uppdatera gärna hur du tycker det är ;-).

Hoppas du fortsätter läsa min blogg.

Kram

Asynja

2011-02-09 @ 11:07:24
Postat av: Blyg

Hej!

Jag är oerhört fascinerad av din blogg och ditt liv, även om jag inte förstår ditt val överhuvudtaget. Men jag respekterar det och ser fram emot att lära mig mer. Bara du lovar att du tar hand om dig!

Kram

2011-02-10 @ 16:07:14
Postat av: Asynja

Hej Blyg :-)

Ja självklart är det a och o att alltid ära sina gränser i ett sånt här förhållande så jag lovar att ta hand om mig ;-).

Vad kul att du är fascinerad av min blogg, är det nåt du undrar över eller vill höra varför jag väljer att göra vissa saker är det bara att höra av dig.



Kram

Asynja

2011-02-10 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0