Bestraffning dag 7

Dag 7 på min bestraffning talade J om att han skulle införa ett orgasmförbud.
Det lät absolut inte speciellt trevligt och jag visade tydligt mitt missnöje.
J brydde sig inte nämnvärt utan började förklara, i en veckas tid framåt var jag absolut förbjuden att få orgasm, fick jag det skulle det medföra straff och filten.
Jag skulle under den här veckan enbart ha kjol på mig, inga byxor eller jeans eller liknande, det spelade ingen roll om jag var hemma eller ute bland folk.
Givetvis fick jag inte röra mitt sköte om det inte var i duschen när jag tvättade eller rakade mig och då skulle J vara med.
Ungefär vid det här laget var jag så kåt att jag förmodligen skulle kunna komma bara genom att föra ihop benen och gnugga lite, vilket var precis den reaktion J hade förväntat sig.
Dagens rapp skulle gå till så att jag låg på rygg på vardagsrumsbordet med särade ben, J stod med ett långt spö med en bred flärp och smiskade mig runt benen, låren och mellan benen.
Visst sved det lite men det var oerhört frustrerande att bli smiskad på det sättet och inte få komma.
Jag bönade och bad J om att få komma men han fortsatte bara med mitt straff.
Han log åt mig när jag började få svårt att ligga stilla, jag höjde min fitta varje gång för att möta hans spö, för att han skulle komma åt, utan förvarning slog han de sista rappen mycket hårdare än de andra och sa åt mig att ligga still.
Förvånad och kåt gjorde jag precis som han sa, han lät mig ligga på bordet med särade ben och en nysmiskad fitta som var så våt att det fortfarande rann ur den.
Helt plötsligt hörde jag hur han började fota mig, jag låg still och blundade, lät honom göra precis som han ville.
När han slutat fota och allt blivit tyst igen kände jag plötsligt hans tunga mellan mina ben, hur han smekte och lekte med mig, lät mig vara på gränsen tills jag höll på att bli galen, jag bad att få komma, bönade om tillåtelse men vågade inte komma förrän han sagt till mig.
När han drog upp mig på knä, tryckte in sin kuk i min mun och började munknulla mig var jag så nära en orgasm som det bara går att vara utan att komma.
Men efter att J kommit , sa han bara åt mig att sätta på en film och sätta mig i soffan.
Resten av kvällen såg vi visserligen nån film men mina tankar var långt borta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0