Kåt

Vilken dag, har varit kåt hela dagen och visst kan det funka om man är hemma eller är med sin partner men på jobbet finns det vissa svårigheter med det :-(.
Jag har extremt lätt för att komma om jag är lite motiverad, jättebra och jättekul och jag ska vara tacksam för det, men som sagt, det passar sig inte i alla lägen.
Idag har jag gått runt med en obestämd lust och kåthet, det började som ett pirr mellan benen, växte sig starkare och ju mer jag försökte låta bli att tänka på det, ju kåtare blev jag.
Å ena sidan var jag glad att jag inte har nån pojkvän, det betyder ju att jag bland annat faktist har trosor på mig och de döljer ju och skyddar lite.
Dessutom har jag inget orgasmförbud, vilket gjorde saken lite lättare, det var ju lätt fixat sen när man väl kom hem.
Visst var det trevligt när jag äntligen fick lite kvalitetstid med mig själv, men jag vill ha den extra kryddan en master ger.
Kåta kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0