TPE-förhållande

Fick frågan om vart man hittar såna som mig av en kille på ett forum.
Så här i efterhand har jag funderat mycket på den frågan, ja vart finns vi egentligen?
Att hitta kvinnor som är undergivna i sängen verkar inte vara så svårt, det finns massor medsystrar till mig därute, men det verkar vara få som faktist vill leva i tpe-förhållande.
Män också för den delen, visst ställer det lite högre krav på tillit och förtroende än i ett "vanligt" förhållande men det har ju sina fördelar det också :-).
Idag är det fredag och därför blir det en riktigt läcker bild som kommer upp på bloggen, jag förälskade mig i den så fort jag såg den och hoppas ni gillar den lika mycket som jag :-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0