Stearinljus och sexnoveller

Det ser ut som ett gotiskt slott här hemma, tjocka vita stearinljus överallt i varierande höjd, helt nersläckt, mysig musik och faktist en kall öl.
Idag kan jag verkligen slappna av, hanen har överlevt ännu en nyårsnatt och jag kan unna mig en välförtjänt öl.Dessutom sitter jag och skriver en novell såklart ;-), den här gången skriver jag med en kille och vi turas om att skriva ett litet stycke var och sen får vi se vart det bär hän, hittills går det verkligen över förväntan ;-).
J är på jobbet, jag bor ju fortfarande här, även om jag flyttat till eget sovrum.
Vi hyrde ju ut min lägenhet på ett halvår så jag får helt enkelt bo kvar här ett tag till.
Det funkar ju, vi har ju bott som vänner förut och ja allt går ju med lite vilja.
Jag har återfått kontrollen över min ekonomi och vi har inga husregler längre, ja allt är som förut.
Fast jag är nog fortfarande den som städar och tvättar, även hans kläder, det går på rutin, jag vill göra det och dessutom har jag bättre arbetstider än han så därför blir det helt enkelt så.
På tal om tvätt så har jag faktist en maskin som är färdig nu och som väntar på att få hängas upp.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0